Likiliike Akatemia

Tule Likiliike Akatemian valmennukseen kehittämään yrityksesi johtamista ja sisäistä toimintaa sekä oppimaan, miten parantaa palvelua ja asiakastyötä. Samalla rovaniemeläinen palvelukulttuuri ja kilpailukyky kehittyvät. Likiliike Akatemia on suunnattu yritysten johdolle ja henkilöstölle ja järjestetään vuonna 2019.

Rovaniemeläisillä Likiliike-jäsenyrityksillä on tilaisuus ensi vuoden aikana uudistaa yritystään ja palveluaan menestyvämmäksi ja laadukkaammaksi ja saada lisää sitoutuneita asiakkaita.

Innostavassa valmennuksessa haastetaan, rohkaistaan ja autetaan yrityksiä ajattelemaan uudella tavalla sekä etsitään ratkaisuja työelämän tilanteisiin. Yhdessä opitaan enemmän, kun jaetaan osaamista ja kokemuksia.

Mitä hyötyä saat valmennuksesta?

  • Saat käytännön työkaluja kehittää suunnitelmallisesti omaa liiketoimintaasi, kilpailukykyäsi ja johtamistasi.
  • Ymmärrät, miten sitouttaa asiakkaitasi, saat heidät ostamaan useammin ja käyttämään ja suosittelemaan palvelujasi.
  • Luotte uudistumista edistävän toimintakulttuurin yritykseesi, kun henkilöstö edistää tavoitteitanne. Kiillotat työnantajakuvaasi ja saat parhaat työntekijät.
  • Opitte, miten parantaa palvelukokemusta yhdessä työntekijöiden ja asiakkaiden kanssa.
  • Säästät aikaa ja rahaa, kun virheet minimoituvat ja reklamaatiot vähenevät sekä asiakashankinta tehostuu.

Valmennuksen teemat ja sisältö

Minkälaisiin arvoihin ja toimintaperiaatteisiin rovaniemeläinen palvelukokemus perustuu?

Arvioidaan yritysten nykytilannetta, käydään läpi palveluvisiot, toiminta-ajatus ja strategiat. Mitkä ovat yrityksen arvot, periaatteet ja identiteetti? Palveluvision luominen.

Mistä rakentuu vastuullinen johtaminen? Johtamisen esteiden purkaminen ja hyvien toimintatapojen jakaminen. Esimiestyön ja johtamisen haasteiden ratkaiseminen

Työssä onnistumisen kivijalka on sujuva arki. Työpäiväkokemuksen kehittäminen. Luottamuksen rakentaminen ja henkilöstön sitouttaminen. Työnteon tehostaminen Lean-ajatteluun pohjautuen. Työn sujuvuus, laatu, uudistumiskyky ja kannattavuus.

Asiakkaan tarpeiden, odotusten ja toiveiden ymmärtäminen. Palvelumuotoilun hyödyntäminen asiakkuuksien ja palveluiden kehittämisessä. Miten sitouttaa asiakkaat?

Toimintamallien ja prosessien kehittäminen. Palveluiden jatkuva parantaminen ja uudistaminen. Lean-ajattelu. Asiakaskokemus, palvelupolut näkyviksi. Työnteon tehostaminen.